tirsdag 24. januar 2012

OMAN? HVOR ER DET?


Jeg gleder meg stort over å se at blogginnlegget "MOKKAMANN" har hatt godt over 2000 lesere! Det er en formidabel respons, og til stor inspirasjon for en vanligvis temmelig usynlig blogger som prøver å dele sin kløkt og innsikt med omverdenen.

Men når jeg kikker nærmere på statistikken, kjenner jeg at jeg blir ørlite grann urolig ... Jeg ser at jeg har hatt lesere i land jeg normalt ikke ville tro leste så mange norske blogger, og det får meg til å undre - kommer det snart noen for å ta meg nå, etter mokkamann-innleggene? Jeg registrerer nemlig at jeg har hatt 7 treff i India, 4 i Indonesia og 3 i Oman (Oman? Hvor er det?) - foruten at det har vært 8 russere og 6 spanjoler innom, i tillegg til diverse nordisk- og engelsktalende.

Kanskje er de noen kløppere i norsk, i Oman (Oman? Hvor er det?) og India og Indonesia. I Spania bor det jo drøssevis med nordmenn, så den er for så vidt grei. Det samme kan vel gjelde USA og Storbritannia - Men India - og Indonesia? Og Oman (Oman? Hvor er det?)?

Bør jeg søke dekning?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar